Tulossa keväällä 2020 – Elintarvikealan tuotteistuskoulutus
07.11.2019
Kamon järjestää Foodwestin kanssa ainutlaatuisen tuotteistuskoulutuksen, joka on 100% räätälöity elintarvikealalla työskentelevien tarpeisiin. Jos teet töitä elintarvikeyrityksessä esim. tuotekehittäjänä, tuote-, markkinointi-, tuoteryhmä- tai kategoriapäällikkönä ja haluat syventää osaamistasi tuotteistamisesta ja brändäämisestä – tämä koulutus on juuri sinulle!
Koulutus on vahvasti konkreettinen ja tiivis 2 kuukauden kokonaisuus, jonka aikana osallistujat työstävät
Koulutuksen hinta: 1890,00€ (alv 0%)/ osallistuja. Hinta sisältää kouluttajien vetämän opetuksen lähipäivinä, luentomateriaalit
Ilmoittautuminen koulutukseen tämän linkin kautta.
Tutustu koulutuksen esitteeseen tästä.
ALOITUS & TRENDIT & TUOTTEISTUS
- Koulutuksen aloitus ja tavoitteet
- Trendit ja megatrendit vaikuttamassa elintarvikkeiden tuotteistukseen
- Tuotteistus kotimarkkinan ja viennin näkökulmasta
- Tavoitteiden määrittely
- Tuotteistus työkaluna tuotteen kannattavuuden ja erottuvuuden rakentamisessa
- Tuotteistusprosessi kotimarkkina ja vienti huomioiden
Espoo/Helsinki, tiistai 10.03.2020 (klo 9-16)
TUOTTEISTUSPROSESSI & PAKKAUSSUUNNITTELU
- Tuotteistusprosessin räätälöinti oman projektin tarpeisiin
- Pakkaussuunnittelu
- Teknologiat, haasteet, materiaalit ja toteutus
- Houkuttelevuus, design, käytettävyys
- Pakkauksen kuluttajahyväksyntä – lisäarvoa tuotteelle pakkausratkaisulla
- Pakkaussuunnittelu kotimarkkina ja vienti huomioiden
Tampere, tiistai 31.3.2020 (klo 9-16)
KULUTTAJALÄHTÖINEN TUOTEKEHITYS
- Kuluttajalähtöinen tuotekehitys kotimarkkinan ja viennin näkökulmasta
- Tehokas tuotekehitysprosessi ja sen osa-alueet
- Erilaiset kehityksen toimintamallit, prosessin kehittäminen ja hallinta
- Lanseerauksen epäonnistumisen riskin minimointi
- Kuluttajien osallistaminen tk-prosessiin
- Markkinapotentiaalin ja oikeiden kohderyhmien tunnistaminen
Tampere, torstai 16.04.2020 (klo 9-16)
BRÄNDIN RAKENTAMINEN & YHTEENVETO
- Brändin rakentaminen kotimarkkinan ja viennin näkökulmasta
- Brändistrategian määrittely linkittyen liiketoimintastrategiaan sekä tuotteistukseen
- Brändin positiointi: mm. kohderyhmät, kilpailijakenttä, brändin arvopohja.
- Brändin rakentamisen askelmerkit ja työkalut
- Brändäys oman projektin näkökulmasta
- Koulutuksen yhteenveto ja päätös
Espoo/Helsinki, keskiviikko 06.05.2020 (klo 9-16)
Räätälöimme myös muihin tarpeisiin sopivia koulutuksia. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous.